wtorek, 7 lutego 2017

Makijaż na walentynki

Hej! Zbliża się dzień zakochanych, z tej okazji chciałam Wam pokazać moja propozycje makijażu walentynkowego. 


Bardzo lubię połączenie brązu i złota. Ale tym razem chciałam aby mój makijaż miał małego pazura.
Czerwień to kolor którym podkręciłam cały look.


Powyżej załamania powieki nałożyłam beżowy cień, w załamaniu - brąz i dokładnie zblędowałam go z beżem  tworząc delikatne przejście kolorów. W kąciku oka oraz na środek powieki nałożyłam złoty cień. Dolna powiekę zaznaczyłam  delikatnie połyskującym odcieniem czerwieni.



Cały makijaż oka wykończyłam kreską eyelinerem oraz podkręciłam i wytuszowałam rzęsy :)


Macie jakieś palny na 14 lutego? Spędzicie ten dzień z najbliższa osobą?
Nie jestem fanką walentynek. Kochać powinno się cały czas a nie tylko jeden dzień w roku.
Ja ten dzień spędzę z mężem przy dobrym winie oglądając filmy :)

Do następnego! 💋

24 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż :) Mam podobne plany na walentynki ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudowny makijaż, przepięknie wykonany - zazdroszczę szalenie, bo mnie nigdy takie cuda nie wychodzą. ;< co do walentynek, to my akurat powinniśmy być po przeprowadzce, więc raczej będzie to wieczór z kartonami, cydrem i sushi. ;) i może nawet ze świeczkami, jak uda się je znaleźć w pudłach. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami takie wieczory są najlepsze :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny makijaż:) piękne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż,ja nie potrafię robić kresek i choć bym ćwiczyla i ćwiczyla daje to żadnych efektów :( a tobie wyszła cudownie :)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż! :*
    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż i dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten makijaż:) Może wypróbuje coś podobnego, tylko dam trochę mniej złotego cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, ja jednak stawiam w walentynki na coś bardziej delikatnego :)
    XYZQUI

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, ale niestety go nie wykorzystam 14 lutego. Pozwolę się cieszyć chłopakowi wyglądając jak mu się podoba ;PP

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna propozycja! Bardzo mi się podoba :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ masz piękne oczy, kocie takie! I makijaż wygląda cudownie, choć pewnie gdybym sama chciała taki zrobić to efekt byłby przeciwny do zamierzonego ;) Osobiście chyba nie obchodziłam nigdy 14.02, ale na pewno (jak co dzień) będę męczyć Onego buziakami :)) Zgadzam się z twoją wypowiedzią, że miłość powinno okazywać się cały czas. Choć mimo to tego dnia można dorzucić coś więcej, tak symbolicznie... np. WIĘCEJ BUZIAKÓW :)

    Pozdrawiam i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne oczko ;) Świetny pomysł z tym czerwonym, robi robote ;)

    Zapraszam do siebie ;) http://magdalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny. Uwielbiam ten akcent na dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też polubiłam tego rodzaju ożywienie oka:)

      Usuń
  14. Zakochałam się w tym makijażu, muszę kupić sobie pędzelek bo nie mam czym nakładać cienia na dolną powiekę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba Twój makijaż, jest perfekcyjny! Gratuluję precyzji w rękach, bo wykonanie jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny makijaż, obserwuję;]

    OdpowiedzUsuń