Usta w roli głównej

Już od dłuższego czasu mocno zaznaczone usta sa na topie. Czerwienie, fiolety, róże i inne mocne odcienie chętniej pojawiają się na naszych ustach, Jedni je uwielbiają, inni nienawidzą.
Ja mam dla Was delikatny makijaż z mocno zaznaczonymi ustami.


Paletka którą wykonałam makijaż kupiłam na Aliexpress. To własnie kolejny udany zakup z tej strony, cienie są przyjemne w rozprowadzaniu, dobrze się blędują, pigmentacja nie jest powalająca, ale na zwykł codzienny makijaż są w sam raz.
← zaznaczyłam cienie których użyłam :)


Kolory cieni nieco różnią się, w rzeczywistości są intensywniejsze.



 Na ustach płynna matowa pomadka Long Lasting Lip Glosss również z Aliexpress. Pomadka utrzymuje się  długo, dosłownie wżera się w usta, ciężko się ją zmywa :D


Bardzo lubię mocny odcień ust, według mnie bardzo podkreśla kobiecość.



Lubicie mocne kolory ust?

Do następnego! 💋

13 komentarzy:

  1. U mnie to wszystko zależy od humoru, Twój który masz na ustach jest fantastyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Odważne usta ;) Ale pasuje Ci taki makijaż ;) Ja to zawsze stawiam na mocniejsze oko i neutralne usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie maluję ust, ale u kogoś innego bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham mieć usta w roli głównej. Bardzo podoba mi się ten odcień jest bardzo kobiecy...:) makijaż też super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi niestety nie pasują takie mocne kolory :/ Fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie pasuje taki kolorek na ustach aczkolwiek sama zazwyczaj decyduję się na bardziej stonowane odcienie, nude :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor cudowny ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor ♥
    Ja stawiam na delikatnie podkreślone oczy i mocne usta!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny makijaż ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Slowly-life , Blogger