DIY- organizer na przybory do hybrydy

Cześć Dziewczyny!

 Do tej pory wszystkie moje lakiery, pędzelki, pilniki, mieściły się w puszce po wiśniach w czekoladzie i pudełku po lodach . W dzisiejszym wpisie chciałam Wam pokazać mój pomysł  na organizer który w łatwy sposób możemy wykonać.

Potrzebujemy: 
  • Pudełko, skrzyneczka drewniana



  • nóż, styropian, szpilki, wstążka, zapalniczka i nożyczki

 
 Zaczynamy od wycięcia nożem  pasków z styropianu, moje są szerokości 1,5cm, długość zależy od tego jakie macie pudełko, i  jak duże maja być przegrody.

Następnie zabieramy się za owinięcie pasków, zapalniczką opalamy brzeg wstążki żeby się nie snuła.


 Szpilką przypinamy taśmę do brzegu styropianu  i owijamy.



Mniej więcej na środku możemy przyszpilić wstążkę żeby przypadkiem się nam nie rozwinęła :)

Takich pasków robimy tyle ile potrzebujemy  na daną wielkość pudełka, i w zależności ile chcemy przegród 

Ja potrzebowałam 2 długie,1 średni i 3 małe


Nasze przegrody możemy przykleić do dna pudełka klejem na gorąco , ja tego nie robiłam ponieważ będę je jeszcze nie raz modyfikować.


A to już jest efekt po włożeniu moich lakierów i innych gadżetów.





Tanio i łatwo.


Jak podoba Wam się mój pomysł?

Buziaki! 
Do następnego! 

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny organizer, może kiedyś zrobię :)
    http://ederta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo iekawy pomysl i swietne wykonanie :) szkoda ze ja nie mam takich zdolnosci:(

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post !
    bardzo spodobał mi się Twoj blog jak i naglowek ;)
    obserwuję ! ♥



    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne diy! ;) sama może takie wykonam ;)
    Może wspólna obserwacja ? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł.

    Co się stało, że zmieniłaś nazwę bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszke zmieniam forme ;) na poczatku chcialam pisac tylko o paznokciach hybrydowych.
      Ale czulam jakis niedosyt. I teraz beda sie tu pojawiac rowniez kosmetyki, recenze, porady, itp. ;)

      Usuń
  6. super diy ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry pomysł :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń