Nude nails


Każda z Was na pewno słyszała o stronie internetowej Aliexpress. Ja robię tam zakupy już od ponad roku.  Najczęściej kupuję lakiery hybrydowe, pilniki, bloczki, naklejki wodne, pędzle do makijażu, paletki itp.

Dzisiaj pokaże mój manicure w kolorze nude z naklejką wodną.
























Lakiery Elite według mnie są najlepsze jakie miałam ze strony Aliexpress.
Mają bogatą game kolorów.
Krycie jest już po 2 warstwach. Tylko niektóre potrzebują 3 warstw, ja mam takich odcieni niewiele.
Konsystencja według mnie jest bardzo fajna, nie są za rzadkie ani za gęste są w sam raz :)
Pędzelek mógł by być troszkę węższy ale nie jest źle.
Numer koloru to NU019
Zawsze pod te lakiery stosuje bazę z semilac lub protein base wtedy ich trwałość jest naprawdę duża.


Naklejki wodne to bardzo łatwy i szybki sposób aby nasz manicure nie był zbyt nudny.
Ja wybrałam łapacze snów, bardzo lubię ten motyw. 











































Do następnego ! 💋

25 komentarzy:

  1. śliczny kolorek uwielbiam takie odcienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne nudziakowe pazurki. A naklejki wodne w kształcie łapaczy snów mnie urzekły :)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło, sama często korzystam z naklejek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naklejki to dobra opcja gdy mamy mało czasu na zrobienie mani :)

      Usuń
  4. Piękny efekt! Uwielbiam zakupy na Aliexpres. Można tam dostać wiele ciekawych produktów w śmiesznie niskich cenach. :)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowny post!
    Prześliczne paznokcie! SUper! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne:) Uwielbiam takie odcienie na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czasem zamawiam z aliexpress :) ciekawe rzeczy można tam znaleźć :)
    piękne paznokcie, uwielbiam takie odcienie i motyw łapacza snów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne naklejki. W ogóle piękny manicure ;) Uwielbiam robić zakupy na aliexpress :D Na razie jeszcze nie mam zestawu do hybryd, ale wiem, że po lakiery będę zaglądała na alie ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Aliexpres możesz kupić cały zestaw do hybryd. Lampy, waciki, lakiery, pilniki itp :) W bardzo niskich cenach :)

      Usuń
  9. Piękne naklejki i kolorek:) Bardzo przyjemny blog:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łapacze zawsze spoko! :)
    Zapraszam na najnowszy wpis. Odwdzięczam się za każdą obserwację.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdobienie i śliczny odcień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki przepiękny kolorek lakieru!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli na Aliexpress można znaleźć fajne rzeczy. Piękne pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie piękne! <3 obserwuje i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne paznokcie :) Ciekawy wpis ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Proste, ale za to przepiękne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam motyw łapaczy snów; bardzo ładnie to zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham Aliexpress i posiadam też lakiery elite99. Są świetne :) ładne, delikatne mani :)

    OdpowiedzUsuń