Semilac, Pastel peach #2

Cześć Dziewczyny!

Po raz kolejny ma  dla was pastelowy kolor.
Semilac, Pastel peach zostanie w moim sercu chyba dłużej niż mi się wydawało.
Dzisiaj w nieco skromniejszej wersji, zdobienie w postaci delikatnej cyrkonii (srebrna łezka).  
Lakier hybrydowy  Semilac, Pastel peach 102  >KLIK<






Znalazłam jeszcze zdjęcie z wcześniejszego manicure 


Lakiery :
Estetiq nr 58 żółty pudrowy
Estetiq  nr33  czarny



Za niedługo pojawią sie nowości od Semilac! :)

Do następnego!

16 komentarzy:

  1. Ja zawsze pod ten kolor daje biały, efekt jest lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie bez bialego tez jest ladny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kolory lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, uwielbiam pastelowe kolory! :)

    Zapraszamy do nas! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pazurki. W sam raz dla mnie kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba m się połączenie żółtego i czarnego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten drugi przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny pudrowy kolor i widać że paznokcie wykonane starannie ! Bardzo modny zółty kolor
    Założyłyśmy go z przyjaciółką, z myślą dzielenia się tym co wiemy, umiemy, przeżywamy. Dopiero się rozkręcamy, ale nie powiedziałyśmy ostatniego słowa. Stwierdziłyśmy, że czemu mamy nie spróbować? Należy wierzyć w siebie i robić coś w kierunku swoich planów, byc cierpliwym i sie nie poddać. Nie mamy nic do stracenia, a możemy zyskać. Śledźcie bloga, a nie zawiedziemy. http://inadditioneverydaylife.blogspot.com Trzymajcie kciuki! prosimy o wsparcie komentarzem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten kolor, taki dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny delikatny fajnie z tymi cykoriami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful post :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wow właśnie szukam takiego kolorku – kolor pastel peach jest przepiękny, zaraz kolejny semilac dołączy do moich hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń