Semilac i gość specjalny.

Cześć wszystkim!

Dzisiaj pokaże wam wynik mojej pracy z lakierami hybrydowymi Semilac.
Kolory które dzisiaj wybrałam to:
Turquoise 021
Canary green 040



Zdjecie w świetle dziennym


Przy okazji chciałam Wam kogoś przedstawić.
Jest moją miłością odkąd ja pierwszy raz ujrzałam.

Gekon lamparci o imieniu Avi.






I jak wam się podoba mój manicure.? 
Komentujcie i pytajcie o wszystko. 



Jeśli będziecie chcieli mogę zrobić oddzielny troszkę większy wpis o Avi.
Dajcie znać w komentarzach
 

26 komentarzy:

  1. Super manicure i gekon <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie sa swietne, a pupilek uroczy :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny manicure, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie kochane zwierzątko :*
    Chciałabym większy o nim wpis :D
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny wzorek ! :)
    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny manicure.
    Fajne zwierzątko.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama od pewnego czasu zastanawiam się nad lakierami Semilac, ale to trochę droższa zabawa bo jeszcze bym musiała kupić lampę. Ale za kilka miesięcy na pewno się na nie skusze.
    Obserwuję bo na pewno będę wpadać częściej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez dlugo myslalam nad kupnem semilaca ;) ale teraz nie zaluje;) sa swietne ;)

      Usuń
  8. Świetny! Ale gekona to się boję D:
    Zapraszam do siebie- blog z ubraniowym DIY: http://kitty-hat.blogspot.com/
    Obserwuję za obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  9. Turkus bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, boję się takich stworków!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie paznokcie :) Jak ja bardzo chciałabym mieć te lakiery w swoim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny manicure! Słodki gekon lamparci :)
    Obserwuję i liczę na rewanżyk ( ale do niczego nie zmuszam)
    maj-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne paznokcie. Szczególnie turkusowy lakier - jest piękny! :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne paznokcie. Szczególnie turkusowy lakier - jest piękny! :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny manicure! <3 Ojeju, a ten gekon, ojeju jaki słooodki! Zrób o nim osobną notkę, błagam! <33
    Obserwujemy? Ja już i liczę na rewanż. <33
    Buziaki,
    Jo H.
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne paznokcie! <3 co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej w końcu ją pokazaĺaś :)

    To chyba młodzik?

    A te kolorki są cudne i sweterek świetnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avi ma już ponad rok :)
      A u mnie jest od około pół roku.

      Usuń
  18. Ciekawy manicure i przeuroczy zwierzak!

    OdpowiedzUsuń