Zimowy niezbednik



Dzisiaj pokaże Wam mój zimowy niezbędnik,  w skład którego wchodzą kosmetyki codziennego użytku dzięki którym zima staje się do przeżycia :)
 

Garnier, Hydra Adapt, łagodzący lekki krem do cery suchej i normalnej. 

Informacja od producenta:
Odkryj Hydra Adapt 24h nawilżenia: właściwości intensywnie nawilżającego  eliksiru roślinnego bogatego w minerały i składniki odżywcze, pomagają skórze uzupełnić poziom wody. (..)
Krem dopasowany do indywidualnych potrzeb: jest wzbogacony w łagodzący ekstrakt z błękitnego lotosu o właściwościach zmiękczających. (..)
Krem ma nietłustą, lekką  konsystencję i szybko się wchłania. Należy nakładać go rano i wieczorem na całą twarz.

Czytałam wiele opinii o tym kremie, niektóre były pozytywne niektóre negatywne, każdy ma inna cerę, jednych zapychał innych nie.  Ja jestem z niego zadowolona. Nie jest to najlepszy krem. Ale jak na swoja  cenę daję rade. 


 
Plusy:
+ dobrze nawilża (często stosuje go pod makijaż)
+ nie przetłuszcza skóry
+ szybko się wchłania
+ przyjemne  rozprowadzanie po twarzy
+ bardzo wydajny
+ przyjemny zapach
+ wygodna tubka

Minus:
- niedostępny w Rossman

 
 Garnier hand, intensywna pielęgnacja bardzo suchej skóry


Informacja od producenta.
Intensywna pielęgnacja:
- alantoina, aby regenerować i pielęgnować wysuszoną i niszczona skórę dłoni,
- gliceryna,  aby przeciwdziałać przesuszaniu i zapewnić warstwę ochronną.
Stosowany regularnie krem do rąk Garnier Intensywna Pielęgnacja łagodzi i odżywia zniszczona skórę dłoni oraz przywraca jej miękkość i elastyczność. 
 

Dla mnie ten krem jest hitem od kilku lat.

Plusy:
+ szybkie działanie regenerujące
+ rewelacyjna konsystencja
+ przyjemny zapach
+ wydajny
+ idealne nawilżenie
+ duża pojemność opakowania
+ dostępność
+ cena

Minusy:
-brak

AA, balsam regenerujący do ust spierzchniętych, 
multi-regeneracja  

Informacja od producenta.
Specjalistyczny balsam regenerujący AA Help to błyskawiczna pomoc dla ekstremalnie wysuszonych i spierzchniętych ust. Kompleks NUTRI-OIL doskonale pielęgnuje , regeneruje i natłuszcza skórę. Utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia ust, nadaje miękkość i chroni przed odwodnieniem



Plusy:
+ natychmiastowa regeneracja 
+ utrzymuje odpowiednie nawilżenie ust
+ nadaje im miękkość
+ bezzapachowy
+ bez barwników i parabenów
+ łatwy aplikator 
+ cena
+ dostępność

Minusy:
-brak

A jaki jest wasz zimowy niezbędnik? 

Do następnego ! 💋

17 komentarzy:

  1. Ja nie wyobrażam sobie zimy bez ochrony ust moja ukochana pomadka z peelingiem od Sylveco:)
    Z Twoich produktów znam krem do rąk z Garniera:) pamietam że byłam z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno temu bardzo często korzystałam z tego czerwonego Garniera :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem do rąk i pomadka :) tej nie miałam ale skoro nie ma minusów to wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwonego Garniera bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ani jednego z powyższych produktów, ten balsam z AA wygląda ciekawie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam tych produktów, ale zimy nie wyobrażam sobie bez dobrego kremu do rąk i podkładu, który nie zawiera wody. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te kremy. Obserwuję z przyjemnością. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam krem intensywnie regenerujący z garniera!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam kremików od garniera :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  10. The post is wonderful! Thank you for sharing!

    irinathayer.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerownego Garniera próbowałam, ale nie lubię po nim takiego uczucia ''lepkości''.

    OdpowiedzUsuń
  12. Great review! I like products from Garnier!
    Have a nice day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie póki co kremy Garneira nie oczarowały na tyle by ich używać;p wolę za to ich micele super są:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tych produktów, ale fajnie, że Tobie odpowiadają :)
    Mój niezbędnik wygląda podobnie jeśli chodzi o produkty, nie o firmy, na razie postawiłam na Neutrogenę, Ziaję, Niveę itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Garniera znam ale tak średnio go lubię, jak dla mnie jest za gesty. U mnie w zimie nie obejdzie się bez kremu do rąk i balsamu do ust aktualnie jest to już sprawdzony Carmex.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czy wiesz ale produkty nawilżające zimą to strzał w kolano.. niszcza skórę okropnie wrecz ja siekaja. Zima zaleca sie uzywania specjalnych zimowych lini inaczej mozna zrobic straszna krzywdę

    OdpowiedzUsuń
  17. Juz niedlugo, wrocimy do tych kosmetykow. Ja zima szczegolnie musze dbac o dlugie wlosy...

    OdpowiedzUsuń