Chameleon nail

Cześć!
Jak miną Wasz tydzień? Ja jak zwykle leniwie. Nadal odpoczywam. Ale już niedługo  szykuje się kolejna zmiana  w moim życiu :)
Mam do pokazania Wam kolejną perełkę, która trafiła do mojej kolekcji. Tym razem jest to pyłek chameleon kupiony na aliexpsress.



Pyłek daje nam perłową wpadającą w zieleń poświatę i tworzy idealnie mieniącą się taflę.
Moim zdaniem jest o wiele trwalszy niż  Metal Manix Multi Chrom od Indigo.


Chameleon z Ali utrzymuje się na paznokciach ponad 2 tygodnie. Z pyłkiem od Indigo jest trochę gorzej, ponieważ po 4 dniach starł się na końcach i powoli odpadał mimo tego, że zabezpieczyłam 2x topem.

A oto moja propozycja z wykorzystaniem pyłku Chameleon.


Do stylizacji będziemy potrzebować: ulubiony kolor hybryd, top no wipe oraz top mat.
Mój kolor to Elite 1592. W rzeczywistości jest to ciemny brudny róż :)


Wykonałam standardowy manicure, zabezpieczyłam paznokcie topem no wipe. Na palcu wskazującym wtarłam pyłek i ponownie zabezpieczyłam topem.
Na serdeczny nałożyłam top mat, następnie namalowałam róże topem no wipe (aby przyklei się do niego pyłek).


Wtarłam pyłek i ponownie zabezpieczyłam topem.
Chciałam żeby mój wzorek był na matowym tle, dlatego musiałam nałożyć top na konturach róż.




Do następnego !  💋

13 komentarzy: