Metal Manix Multi Chrome Indigo

Cześć !
Szał na metaliczne pyłki trwa, firmy ścigają się z nowościami.
Co chwile widzimy nowe kolory, nowe metody nakładania.
Szał zaczął się od syrenki, pięknej błyszczącej tafli, ja niestety nie miałam przyjemności jej testować.

 Ale może kiedyś się skusze :D

Mnie najbardziej zainteresował
Metal Manix Multi Chrome od Indigo.


Dzięki Metal Manix Multi Chrome możemy stworzyć idealną tafle lustra w ulubionym odcieniu.
I właśnie dzisiaj pokaże Wam jak ją uzyskać. :)

Potrzebujemy:
 
-ulubione kolory

-
Metal Manix Multi Chrome z aplikatorem 


-Top koniecznie No wipe inaczej nie wyjdzie wam pożądany efekt

Powiedzmy ze wykonujesz tradycyjny hybrydowy mani :)

Po kolei:
Przygotowujemy paznokcie pod manicure:
matowimy bloczkiem, odtłuszczamy, nakładamy primer

Malujemy ulubioną bazą
 (ja od dzisiaj testuje Protein Base od Indigo- na pewno pojawi się recenzja)

Nakładamy kolor 2 lub 3 warstwy (zależny od pigmentacji)

Zabezpieczamy Topem hybrydowym No wipe !
Musimy pilnować aby nasz top idealnie wysechł .

Następnie możemy nałożyć pyłek na paznokieć  za pomocą aplikatora.
Wcieramy go idealnie w każdy zakamarek 

I tak wykonany mani zabezpieczamy ponownie topem, moim zdaniem najlepiej jest zrobić to dwa razy ponieważ pyłki lubią się ścierać.




I oto efekt końcowy!


Moim zdaniem efekt jest naprawdę WOW !
Zdjęcie nie oddaje rzeczywistego blasku.
Jest naprawdę mega.
Takiego efektu oczekiwałam.


A wy macie już swój ulubiony pyłek? 
Robiłyście już swój mani z Metal Manix Multi Chrome?
Dajcie znać! :)


Do następnego ! 💋

3 komentarze: