Matka Chrzestna


Cześć!
Dawno mnie tutaj nie było! 

A wszystko za sprawą tego ze kuzyn wraz z żona poprosił mnie o zostanie matką chrzestną  ich synka. 
Nie spodziewałam się, więc tym bardziej była to miła niespodzianka.



Przygotowania do uroczystości pochłonęły mnie całkowicie!  
W mojej rodzinie przyjęło się, że matka chrzestna jest odpowiedzialna za ubiór dziecka oraz białą szatę- symbol oczyszczenia.

Za odpowiednim ubrankiem rozglądałam się ponad tydzień. 
I w końcu znalazłam :)



W tym ubranku najbardziej  urzekła mnie błękitna muszka :)

I jeszcze buciki

Długo zastanawiałam się  nad Pamiątką Chrztu jaka podaruje maluszkowi.
Chciałam żeby było to coś innego niż zwykła kartka która i tak z czasem wyląduje w koszu na śmieci.
Zdecydowałam się na wyszywany obrazek,  można go powieść nad łóżeczkiem lub postawić na szafce.
Na stronie Allegro znalazłam ofertę, która spełniła moje oczekiwania
 Mogłam wymyślić dowolną dedykacje, jaka miała pojawić się na obrazku.




Razem z mama zdecydowałyśmy ze upieczemy tort.
Uwielbiamy domowe wypieki, 
torty z cukierki moim zdaniem są sztuczne i nie zawsze wszystkim smakują.

Ozdoba jaka pojawi się na naszym wypieku

Z chrześniakiem 💕 
 

Do następnego! 💋


7 komentarzy:

  1. Cudownie to wszystko przygotowałaś wraz z mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna taka pamiątka, moim zdaniem dużo lepsza niż zwykła kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy zwyczaj o przygotowaniu ubranka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to bym nie wiedziała za co się zabrać jako matka chrzestna :D Na szczęście u nas nie ma takich zwyczajów :D Ale świetnie sobie poradziłaś i ubranko też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne ubranko wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszka jestp owalająca! mały przystojniak bd z niego w niej :D

    OdpowiedzUsuń