Nowosci od Semilac + manicure


Cześć!

Na zewnątrz skwar, każdy szuka chociaż odrobiny cienia.
A ja od rana na nogach, najpierw porządki w domu,  później wizyta w szpitalu i przerwa na kawę u znajomych :)
 I wróciłam do domu, aby podzielić się z Wami moimi nowościami od Diamond Cosmetics.



Paczka jak zawsze zapakowana profesjonalnie.
Dziękuje Diamond Cosmetics za to że dbacie o to żeby produkty dotarły w nienaruszonym stanie :)   
O szybkiej wysyłce nie będę się rozpisywać, 
każdy kto zamawiał ze strony semilac.pl wie jak to się odbywa :) 

A co znajdowało sie w środku.?



Pokaże wam jeszcze  moja dzisiejszą propozycje manicure przy użyciu jednego
 z nowych lakierów od Semilac.
104 Violet Gray oraz Estetiq nr 13
 



Żeby połączyć te odcienie postanowiłam że zrobię przejście koloru, czyli ombre na jednym paznokciu.

 Jak podoba się Wam takie zestawienie kolorów?
Do nastepnego!


 

16 komentarzy:

  1. swietne
    może wspólna obs ? zacznij i daj znac
    poklikasz ? http://paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam semilac

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze omijałam fiolety, ale ten wpadł mi w oko. Bardzo ładny odcień, jak będę robić zamówienie, to z pewnością kupię tego semilaca:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory bardzo dobrze do siebie pasują :)
    Krówki zawsze i wszędzie są dobre :P

    OdpowiedzUsuń
  5. róż śliczny :)
    Super blog będę zaglądać częściej :)

    potrzebuje kliknięć pomożesz będę wdzięczna :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie razem współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie razem współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie razem współgrają :)

    OdpowiedzUsuń