Koci manicure

Cześć!


Dzisiaj chciałam Wam pokazać moje nowe kocie naklejki wodne które kupiłam na Allegro.


 Bardzo polecam tego typu ozdoby ponieważ są  dobrej jakości a aplikacja jest dziecinnie prosta :) 

Tło do tego zdobienia to Semilac 135 Frappe od Diamond Cosmetics.





Chciałam się Wam pochwalić że zostałam wyróżniona w Wielka Fotograficzna Włosowa Akcja - Edycja I,
która była organizowana przez Ewelinę z bloga Włosy muszą być długie
Kasię z bloga http://youlikemystyle8.blogspot.com/ oraz  firmą Biovax L'biotica.
Nagrody to zestaw kosmetyków Biovax Glamour
(maska + szampon Biovax Glamour) 
do wyboru było 5 zestawów ja zdecydowałam się na 
L'Biotica Biovax Gold maseczka z drobinkami złota Argan i złoto 24K

 
A to moje zdjęcie które zostało wyróżnione
  

Dziewczyny dziękuje bardzo !!

Buziaki!




14 komentarzy:

  1. Prześliczne i delikatne zdobienie paznokci :) Bardzo nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie świetne! Paznokcie też wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!!! on jest przegenialny!!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej te naklejki są super ! Sama od pewnego czasu używam hybryd i zawsze brakuje mi jakiegoś wyszukanego wzorku. Od razu przechodzę na allegro i zamawiam. Gratulacje za wyróżnienie zdecydowanie się należało bo zdjęcie piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam to zdjęcie - przepiękne jest :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful nails!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/fancy-with-shein_26.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcie!:),wcale się nie dziwię,że wygrałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dziwie sie ze wygralas tym zdjeciem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pazurki, uwielbiam koty :) Nie dziwię się, że wygrałaś tym zdjęciem, jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, niezwykle delikatne a ty jesteś Prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne, niezwykle delikatne a ty jesteś Prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne, niezwykle delikatne a ty jesteś Prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń