Jaki kolor?

Cześć Dziewczyny!

Za jakieś 2 lub 3  tygodnie czeka mnie farbowanie włosów, ponieważ mam już dość duży odrost
 i idę na wesele przecież trzeba jakoś wyglądać :)
Ostatnio farbowałam włosy u fryzjera, kolor był idealny, byłam bardzo zadowolona (  szkoda ze nie mam zdjęcia). Teraz zdecydowałam się na zrobienie tego w domu.
Od razu zaznaczam że jestem wielką fanką rudości!
Na mojej głowie pojawiała się cała gama kolorów od bardzo ciemnego brązu przez czerwień, śliwkowy fiolet, malinowy róż i zakończyło się gdy pierwszy raz pomalowałam włosy na rudo.
I postanowiłam zostać przy tym kolorze, ponieważ czułam się w takiej kolorystyce świetnie.
Znalazłam tylko jedno zdjęcie z przed ostatniego farbowania w domu zanim udałam się do fryzjera. 
 


Zdjęcia były robione na drugi dzien po farbowaniu, kolor był świetny.
Farbę którą użyłam jest:
Garnier Nutrisse Ultra Color 7.64 Czerwona miedź.
Ale niestety farba strasznie zniszczyła mi włosy i raczej nie będę ponownie nią farbować.


 Dzisiaj chciałam Was poprosić o opinie
jaką farbę wybrać, którą z firm mi polecicie, ze względu na jakość, kolor, trwałość czy łatwość w aplikacji :)
Moje typy farb to:
Numerem jeden jest L'OREAL Preference 74 Mango

Do tej firmy była bym najbardziej przekonana ponieważ dowiedziałam się ze kolor utrzymuje się długo, nie spłukuje się przy każdym myciu i przede wszystkim aż tak bardzo nie niszczy włosów.

Następna jest Garnier Olia 7.40 Intensywna miedź

Co to tej firmy słyszałam różne opinie jedni sobie chwalą, a inni ze nie. 
Podobno kolor zmywa się przy każdym myciu, i utrzymuje się bardzo krótko.

Kolej na Joanna Multi Cream 43 Płomienny rudy

 

I na koniec Revlon Color Silk 45  


O tych dwóch ostatnich farbach nie słyszałam żadnych opinii
.

Może któraś z Was farbowała włosy tymi odcieniami?
Może jest inna firma którą mi polecicie?
Piszcie w komentarzach co myślicie o tych kolorach i firmach.


A jak już wybiorę farbę to  pojawi się fotorelacja z farbowania :)

Dzięki! Do następnego !






17 komentarzy:

  1. Żadnej z tych farb nie miałam, ale moja mam użyła Joanny i bardzo podrażniła jej skórę głowy.
    Ślicznie Ci w tym kolorze na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd ja to znam znudziły się włosy i trzeba pofarbować hihi;p ja niestety nie farbowałam żadnym odcieniem, więc nie doradzę.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje się raczej nie znudziły :)
      Mam już ponad 4cm odrost, wiec trzeba go zamalować :)

      Usuń
  3. ja kocham odcienie kasztanowe ;) polecam głównie te z Joanny oraz Marion (ale nie w piance) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek bardzo ładny, znam tylko farbę Joanna. Nie wiem, jak się spisuje, bo nie farbuje włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj farbuje na fioletowy lub czerwony i schodzi mi na rudy xD

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow wow wow, odważny kolor, tylko uważaj z tym farbowaniem, bo wiesz jak to bywa z włosami ;) Mogą Ci szybko wypaść :) i się osłabić. Rób zdjęcia w każdym kolorze i publikuj je :)

    Jesteśmy blizniaczkami i piszemy bloga o modzie i urodzie. :)
    http://modneblizniaczki.blogspot.com/
    Obs za obs
    kom za kom :)Napisz u nas

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow wow wow, odważny kolor, tylko uważaj z tym farbowaniem, bo wiesz jak to bywa z włosami ;) Mogą Ci szybko wypaść :) i się osłabić. Rób zdjęcia w każdym kolorze i publikuj je :)

    Jesteśmy blizniaczkami i piszemy bloga o modzie i urodzie. :)
    http://modneblizniaczki.blogspot.com/
    Obs za obs
    kom za kom :)Napisz u nas

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama używa tej z Garniera Olia i trzyma się jej bardzo długo, jest z niej zadowolona! :)
    Będę zaglądać tu częściej dlatego obserwuję! :)
    Poklikasz u mnie?
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio kuzynka malowała włosy Garnierem Olia i kolor po jakiś 2 tyg prawie całkowicie się spłukał. ;/
      Ale wiadomo to zależy od włosów.

      Usuń
  9. niestety nie pomogę, ale genialnie wyglądasz w takim kolorze :)
    co powiesz na wspólną obs? :)
    www.diadolos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolorki - uwielbiam rudości, sama bardzo długo dochodziłam do rudego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja farbowałam kiedyś na rudo Garnierem, ale inną farbą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W każdym będzie Ci pięknie :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. farby z syossa są dobre i nie niszczą włosów :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń