Brak tytułu

Cześć!

           Czerwiec mija nieubłaganie szybko. Dopiero co razem z moją koleżanką jeździłyśmy  oglądać suknie ślubne. A już za dwa tygodnie będziemy się dobrze bawić na weselu.
Muszę się też pochwalić że  zostałam poproszona o bycie druhną i oczywiście się zgodziłam :)

Sukienka już wisi w szafie, farba kupiona a teraz został dylemat odnośnie fryzury.

Od dłuższego czasu przeglądam propozycje fryzur na rożnych stronach internetowych.
Od razu wiedziałam że nie będzie to typowa wieczorowa fryzura a coś na wzór włosów rozwianych wiatrem :)


Inspiracji było wiele ostatecznie wybrałam sześć które najbardziej przypadły mi do gustu.
Teraz zwracam się z prośbą do Was żebyście napisały która fryzura Waszym zdaniem  jest najlepsza.
Zapraszam do oglądania zdjęć :)














Do następnego!
Buziaki!

9 komentarzy:

  1. zdecydowanie fryzura kobiety z czerwonymi ustami jest moim faworytem !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1, 2 i 4 najbardziej mi się podobają :) Też mam niedługo wesele brata (w sierpniu) i jestem świadkową, ale niestety nie wiem jeszcze jaką będę miała sukienkę, a co dopiero fryzurę :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza jest bardzo ładna :)

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta pierwsza jest bardzo ładna !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, że zostałaś druhną :) Mi najbardziej podobają się dwie ostatnie :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie Są super ale mi przypadło najbardziej do gustu 2 od dołu w połowie rozpuszczonymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie pani z czerwonymi ustami ;) zapraszam do mnie i do obserwacji

    OdpowiedzUsuń