Nowości hybrydowe

Cześć!

Na początku chciałam Was bardzo przeprosić że trochę zaniedbałam bloga. Powodów jest kilka. Niestety nie są one przyjemne. Ale mam nadzieje że za niedługo wszystko się poprawi i będę mogła realizować moje plany.

Dzisiaj chciałam wam pokazać moje perełki które ostatnio kupiłam.



Kolejne do mojej małej kolekcji lakiery hybrydowe Semilac od Diamond cosmetics.

Lakier hybrydowy Semilac Hard

Jest to żel hybrydowy budujący o właściwościach żelu miękkiego. Kupiłam go ze względu na to ze mam bardzo słabą płytkę paznokcia, a Semilac Hard idealnie nadaje się do tego żeby ją nadbudować, czy też przedłużyć paznokcie max o 4mm

Lakier hybrydowy Semilac 001 Strong White

 

Biały lakier moim zdaniem jest niezbędny :) Dzięki niemu wykonamy french manicure i uwydatnimy kolory transparentne. Semilac Strong White jest bardzo mocno na pigmentowany już dwie warstwy dają idealne krycie. 


Lakier hybrydowy Semilac 002 Delicate French

Kolor transparentny. Uwielbiam delikatnie mleczny french manicure i moim zdaniem ten kolor idealnie się do tego nadaje. 

 

Lakier hybrydowy Semilac 056 Pink Smile

W tym kolorze się zakochałam. Ostatnio miałam przyjemność malować ombre z użyciem tego odcienia >tutaj< Wtedy użyczyła mi go koleżanka której robiłam manicure. A teraz kupiłam go ja! ;)


A tutaj cała moja mimi kolekcja która mam nadzieje ze się za niedługo powiększy.

A wy macie  swoje ulubione kolory Semilac?

Podajcie nazwę lub numer może się na któryś skusze :)

Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam wszystkie kolory Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie jasne róże i pastele, łososiowe odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kolory !:) niem ogę się doczekać aż zobacze je na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy styczności z lakierami hybrydowymi, jednak bardzo podobają mi się wszystkie pokazane przez Ciebie kolorki.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 021 jest boski :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. też jestem zakochana w kolorze 056 <3 niedawno dołączył on do mojej kolekcji semilaców, która z każdym miesiącem coraz bardziej się powiększa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory ! :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory :)
    Ja nigdy ich nie używałam więc nie wiem jakie mają jeszcze kolory, o nich pierwszy raz dowiedziałam się do ciebie z bloga :)

    OdpowiedzUsuń