Color Trend "Trwałe pocałunki"

Cześć Dziewczyny!


Mam dla Was nową przetestowaną już szminkę- Trwałe pocałunki (kolor pink twink).
Color Trend moim zdaniem jest to jedna z tańszych firm której produkty możemy przeglądać  w katalogach Avon. 

Opakowanie wykonane z plastiku, nie wygląda na trwałe. Szminka wysuwana. Wyczuwalny delikatny  zapach cukierków


 
 
 Szminka ma drobinki, które mienią się na różne kolory.  Trwałość słaba max 2h. Gładko się rozprowadza i dość równo zjada. Strasznie wysusza moje usta. Dlatego teraz przed nałożeniem koloru stosuje odrobinę wazeliny kosmetycznej. Odcień odbiega od katalogu. 


A tak wygląda na ustach:



Macie  szminki godne polecenia? Takie które są trwałe i nie wysuszają ust.?
 Piszcie w komentarzach :)

Do następnego! 
 Buziaki! 




6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor! Mi się dobrze sprawdzają szminki z Rimmela! :)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor, słyszałam wiele dobrego o pomadkach GR. :

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię szminki z Bourjois, świetnie kryją i są mega trwałe :) super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor :)

    poklikasz? http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem konsultantką w Avon a jeszcze jej nigdy nie kupowałam :) Mam jedną szminkę już od pół roku kupiłam ja w kiku i do tej pory ją używam i mi najbardziej przydała do gustu ale też bardzo krótko trzyma :)

    OdpowiedzUsuń