Perfect Filter Shadow Palette NYX

Jakiś czas temu bardzo polubiłam się z marką NYX i zaczynam gromadzić coraz więcej ich kosmetyków. Myślę, że uda mi się opisać każdy z nich. Pierwszy wpis poświecę paletce Perfect Filter  "Rustic Antique".


Bardzo długo polowałam na tę paletkę. W sieci Boots była czasowo nie dostępna, na stronie internetowej tak samo. Po jakimś czasie na szczęście pojawiła się na stronie NYX.
Kolory są piękne, bardzo trwałe, oraz dobrze na pigmentowane. Kolory od fioletu do czerwieni, przez jasne cieliste odcienie aż po złoto. Cienie maja różną konsystencje - te połyskujące są miękkie, masełkowate, a matowe suche, ale nie pylące.
Paletkę cechuje to, że można nią wykonać makijaż dzienny jak i wieczorowy.

 Cienie nałożone na czystą suchą skórę. Bez żadnych baz i podkładów. 

Cienie się nie osypują , dobrze blędują i  swobodnie można budować nimi intensywność bez obaw o plamy. Odcienie połyskujące najlepiej nakładać palcem by uzyskać najlepszy efekt. 



Paletka jest dostępna w 5 wersjach kolorystycznych.
Cena £18 / 79zł   

Makijaż na szybko wykonany paletką Perfect Filter  "Rustic Antique".



Znasz tę paletkę? Może miałaś inną wersje kolorystyczną? Polubiłaś się z nią czy nie ? Daj znać w komentarzu :)

8 komentarzy:

  1. Cienie używam bardzo okazjonalnie, a co za tym idzie mało je testuję. Tym bardziej chętnie chwytam takie polecajki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś ten NYX nie skradł mojego serca. Mam kilka produktów i nie jestem zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze jest tak że produkt będzie odpowiadał każdej kobiecie :)

      Usuń
  3. Kolory cieni na paletce idealnie sprawdzą się jesienią, która tuż tuż! Swoją drogą, szukam prezentu dla mamy, a kolory na pewno będą jej pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszukuję od jakiegoś czasu palety z właśnie takimi czerwono-bordowo-filetowymi kolorami. Na początku skłaniałam się ku budżetowej wersji czyli paletce Wibo, która dopiero wejdzie w październiku, ale kilka opinii przedpremierowych już jest. Póki co są one średnie, więc nie wiem, czy nie zacznę brać pod uwagę tej palety z Nyx...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu... Jakie piękne kolorki ;) Idealne na jesień, ale ja takich barw mogę używać codziennie <3 Makijaż pierwsza klasa, bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobór kolorystyczny jest jak najbardziej trafiony. Paletka wygląda wspaniale. Czego chcieć więcej, jeśli jakość jest super, pigmentacja widać że świetna i jeszcze przyjemnie się blendują. Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. UPOMINAM SIE O NOWEGO POSTA <3

    OdpowiedzUsuń